• دوشنبه ۸ آبان ماه، ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 968-2314-5
  • خبرنگار : 04
  • منبع خبر : ----

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز:

امكان ارسال فيلم و عكس به سامانه 137 شهرداري شيراز فراهم شد

مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري شيراز گفت: برای تسهیل ارتباط شهروندان با مرکز 137 نسخه موبایلی این سامانه (اپليكيشن) راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش ايسنا منطقه‌ي فارس به نقل از روابط عمومي شهرداري شيراز، هاشم مظاهري‌زاده با اشاره به پيشرفت‌ تكنولوژي‌هاي ارتباطي، گفت: براي دريافت انتقادات و پيشنهادات صوتي و تصويري شهروندان، امكان نصب نسخه موبايلي سامانه 137 فراهم شده است.

او با بيان اينكه شهروندان مي‌توانند با استفاده از اين نرم‌افزار، موضوعات مورد نظر را در قالب فايل‌هاي صوتي و تصويري به شهرداري منعكس كنند، گفت: امكان دريافت اين اپليكيشن از سایت شهرداری شیراز یا کافه بازار دانلود کنند.

مظاهري‌زاده امكان پيگيري پيام را از قابليت‌هاي اين اپليكيشن عنوان و اضافه كرد: نسخه‌ي ios این اپلیکیشن نیز در حال راه اندازی است.

او با بيان اينكه طی یک سال گذشته تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه 137 افزایش 100 درصدی داشته است، گفت: در نيمه اول امسال 73 هزار تماس با سامانه 137 شهرداري شيراز ثبت شده كه بيش از 44 هزار تماس مربوط به طرح درخواست و شكايت و بيش از 27 هزار تماس نيز درخواست راهنمايي بوده است.

مظاهري‌زاده با اشاره به اينكه بسیاری از موارد مطرح شده از سوي تماس گيرندگان در حیطه وظایف شهرداری نیست و شکایات آنها نیز به سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان مرتبط است، گفت: تمام اين موارد به‌عنوان راهنمايي ثبت شده است.

او گفت: بين مناطق يازدهگانه شهرداري، بیشترین تماس‌ها مربوط به منطقه یک و کمترین تماس‌ها مربوط به منطقه هفت و بین سازمان‌ها نيز بیشترین تماس مربوط به سازمان مدیریت پسماند و کمترین تماس مربوط به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوده است.

مظاهري‌زاده خاطرنشان كرد: از نظر موضوعی بیشتر تماس‌ها مربوط به موضوعاتی نظیر سد معبر و مزاحمت خودروهای بارفروش، زباله و ضایعات و پارک‌ها و فضای سبز است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز ارتباط شهروندان با سامانه 137 و دریافت انتقادها، پیشنهادات و خواسته‌های آنها را بستري براي نظارت بيشتر بر عملكرد مناطق و سازمان‌هاي شهرداري عنوان و اضافه كرد: لازمه ساختن شهری پایدار، به کارگیری مشارکت شهروندان و شنیدن نظرات آنهاست که در نهایت موجب افزایش رضایتمندی خود شهروندان، احقاق حقوق آنها و کاهش هزینه های اداره شهر می‌شود. 


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: