• سه شنبه ۸ خرداد ماه، ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
  • دسته بندی : اقتصادی
  • کد خبر : 973-3774-5
  • خبرنگار : 04
  • منبع خبر : ----

توسعه‌ی خدمات غیرحضوری توزیع نیروی برق شیراز

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: خدمات غیرحضوری این شرکت با هدف ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشترکین و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های مرتبط در بستر اینترنتی، توسعه‌ داده شده است.

به گزارش ایسنا منطقه‌ی فارس به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، غلامرضا ذنوبی گفت: بخشی از خدمات قابل واگذاری توزیع برق شیراز طی سال‌های گذشته برون‌سپاری شده بود و اکنون با ارتقاء‌ نرم‌افزارهای مربوطه، این خدمات توسعه داده شده است .

ذنوبی هدف از برونسپاری فعالیت‌های توزیع برق شیراز را افزایش میزان رضایت مشترکین و متقاضیان برق، سهولت دسترسی به خدمات و رفع نیاز به مراجعه‌ی حضوری مشترکین به امورهای اجرایی اعلام و اضافه کرد: هم‌اینک تمام مشترکان و متقاضیان برق می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز بخش مهمی از خدمات مورد نیاز را دریافت کند .

او گفت: اکنون مشترکین قادر خواهند بود که با استفاده از بستر اینترنت و بدون مراجعه حضوری از طریق پرتال شرکت توزیع برق شیراز به نشانی www.shirazedc.co.ir ، در قسمت خدمات غیر حضوری مشترکین، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند .

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: خدمات قابل ارائه در بستر اینترنت شامل صدور قبوض المثنی، مشاهده سوابق قبوض، مشاهده سوابق پرداختی، سوابق مصرف، پرداخت آنلاین بدهی‌ها، درخواست تست کنتور، درخواست تغییر نام اشترک، درخواست اعمال کد خاص، درخواست اعمال کد خانوار برای اشتراک و تقاضای برق آزاد کوتاه مدت است .

او ضمن تاکید براینکه 10 خدمت ارائه شده در بستر اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق شیراز مهمترین و پرتقاضاترین خدمات محسوب می‌شود، از تلاش برای توسعه و افزایش خدمات ارائه شده در این بستر خبر داد .

ذنوبی گفت: مشاهده و دریافت اطلاعات سوابق مصرف از موارد مورد استفاده در استعلام دارایی بوده و کد موارد خاص همان کد ویژه‌ی خانواده‌ شهدا، جانبازان و مبتلایان به بیماری‌های خاص است .

این مقام مسئول اضافه کرد: موسسه‌ها و سازمان‌ها (اشخاص حقوقی) می‌توانند با دریافت نام کاربری و کلمه عبور، از طریق پرتال، قبوض، سوابق پرداختی و مصرفی مربوط به اشتراک‌های زیر مجموعه را مشاهده و خدمات مربوطه را دریافت کنند .

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین از برپایی تور آموزشی برای مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه از سال‌ها پیش بخشی از امور قابل واگذاری به بخش‌خصوصی، برون‌سپاری شده و در قالب دفاتر پیشخوان دولت به متقاضیان و مشترکین ارائه می‌شد، با توجه به توسعه‌ی فعالیت‌ها، لزوم بازآموزی نیروهای فعال در دفاتر پیشخوان احساس می‌شد .

ذنوبی گفت: براساس برنامه‌ ریزی انجام شده، یک دوره‌ی آموزشی در قالب تور برای مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت پیش‌بینی شد که در اولین گام دفاتر واقع در محدوده‌ی امور شش توزیع برق شیراز را در برگرفت .

وی با بیان اینکه در اولین دوره‌ی تور آموزشی تعداد 20 نفر از مدیران دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در محل امور شش شیرازحضور یافتند، گفت: این برنامه‌ی آموزشی با هدف بازآموزی افراد، آشنایی متقابل و هماهنگی دوطرفه بین دفاتر پیشخوان دولت و همکاران امورهای اجرایی توزیع برق و ارتقاء آگاهی‌ها برگزار شد .

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز توضیح داد: در این جلسات ضمن ارائه‌ی آموزش نرم افزارهای خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق به مدیران دفاتر، شرح فرایندها و روال اجرایی تبیین شد .


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: