• سه شنبه ۱۹ تیر ماه، ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
  • دسته بندی : فرهنگی و هنری
  • کد خبر : 974-2380-5
  • خبرنگار : 014
  • منبع خبر : ----

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دهه کرامت فارس:

کاروان رسانه‌ای دهه کرامت در فارس راه اندازی می شود

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دهه کرامت در فارس از راه‌اندازی کاروان رسانه‌ای دهه کرامت برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه  فارس، سید علی‌اصغر محدث سه‌شنبه 19 تیر در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه کرامت استان فارس با اشاره به راه‌اندازی کاروان رسانه ای دهه کرامت برای اولین بار در کشور، افزود: در این راستا به سراغ همه دست اندرکاران جشن‌های دهه کرامت خواهیم رفت .

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این کاروان یک کار خلاقانه بوده و  همت تازه و متخصصانه اهالی رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌ها را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: در این ایام و به مناسبت دهه کرامت خبرنگاران و عکاسان خبری اقدام به تهیه خبر، مصاحبه و گزارش می‌کنند که امسال در نظر داریم با یک ساختارشکنی در کنار تمام این تلاش‌های ارزشمند، در قالب کاروان رسانه‌ ایی  عکاسان خبرنگاران و سردبیرانی که متخصص هستند تحت یک عنوان دور هم جمع شویم و با یک وسیله نقلیه واحدی در میان کسانی به جز برگزار کنندگان و مسئولین اجرایی و کسانی که اتاق فکر تولید می‌کنند، برویم .

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دهه کرامت در فارس با بیان اینکه انعکاس اخبار و برنامه‌ها و مصاحبه و اندیشه مسئولین به مناسبت‌های مختلف جای خود دارد، گفت : اما سعی داریم این بار علاوه بر مسئولین به سراغ کسانی برویم که در دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی، ادبی هنری، قرآنی و عترتی، سرود و تئاتر و برنامه‌های آوا و نوا و رونمایی را در جشن‌های مردمی و در میان مردم در سالن‌ها و جاهای مختلف اجرا می‌کنند رفته و از نطقه نظرات و انتقادات انان بهره گرفته  است.

محدث یکی از مهمترین وظایف این کاروان را معرفی دهه کرامت به مردم  عنوان کرد و گفت: بنا داریم به سراغ کسانی برویم که از دهه کرامت خبر ندارند و نمی‌دانند چرا این دهه را دهه کرامت نامیده‌اند و چه داستانی دارد و چه بازخوردی در آینده خواهد داشت و چرا این اتفاق می‌افتد؟

وی با بیان اینکه کاروان رسانه باید پیش از دهه کرامت فعالیت خود را آغاز کند، تصریح کرد: باید اهالی رسانه به آسیب شناسی برنامه‌های سال گذشته بپردازند تا برنامه امسال و سال‌های بعد با کیفیت تر برگزار شود .

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دهه کرامت در فارس هدف تشکیل کاروان رسانه را به چالش کشیدن برنامه‌های تکراری خواند و گفت: باید با درگیر کردن برگزارکنندگان برنامه‌ها آنها را به سمت نوآوری سوق داد و همچنین با آسیب‌شناسی از شعارزدگی پرهیز کرد .

محدث بیان کرد: اهالی رسانه به طور تخصصی به این موضوع بپردازند و مردمی شدن مراسم‌های دهه کرامت را از اهداف اصلی جریان رسانه ای خود قرار دهند.

معاون تبلیغات و ارتباطات حرم حضرت احمد بن موسی(ع) نیز در ادامه این نشست گفت: ساخت سریال حضرت شاهچراغ(ع) نقش به سزایی در معرفی حضرت دارد اما به دلایل مالی ساخت آن بین مسئولان پاس کاری می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد سلامی با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی دهه کرامت در حرم شاهچراغ (ع) اظهار کرد: هدف این کار تداوم و استمرار برنامه‌ها و برنامه‌ریزی در طول سال و ارتباط ماهانه و فصلی با کمیته‌های دهه کرامت است .

وی با بیان اینکه در سطح شهر خلاء جدی فرهنگی وجود دارد، گفت : این مهم نیازمند همراهی اهالی رسانه و پرسشگری آنها از مسئولان است.

سلامی با اشاره به مشکلات مالی مجموعه‌های فرهنگی و حرم مطهر، بیان کرد: از ظرفیت‌های حرم شاهچراغ (ع) برای برگزاری دهه کرامت استفاده می‌شود.  


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: