• دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
  • دسته بندی : سياسی
  • کد خبر : 982-5973-5
  • خبرنگار : 014
  • منبع خبر : ----

استاندار فارس تاکید کرد:

لزوم کاهش مدت زمان پاسخگویی به مراجعان در ادارات

استاندار فارس تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید تدابیری اتخاذ کنند تا مدت و روال پاسخگویی به تقاضا و خواسته‌های مراجعان و ارباب رجوع تا حد ممکن کاهش یابد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، عنایت‌الله رحیمی، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت در حاشیه ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری چنین نشست‌ها و ملاقات‌هایی کمک خواهد کرد که فرایند پاسخگویی به خواسته شهروندان کاهش یابد و مدیران در همین جلسات پس از بررسی تقاضای مطرح شده پاسخ لازم را به آن تقاضا بدهند.

وی ادامه داد: البته برخی از این تقاضاها تا دریافت پاسخ نهایی مراحل دیگری را نیز باید طی کند که مدیران موظند تا حصول نتیجه و ارائه پاسخ مناسب به متقاضیان، فرایند کار را کنترل و بررسی کنند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: حضور مدیران در این جلسات ملاقات‌های مردمی باعث می‌شود که وقت مردم کمتر در راهروهای ادارات و دستگاه‌ها تلف شود و یا پاسخ‌های مبهم به آنها داده نشود.

رحیمی افزود: در جلسه ملاقات مردمی امروز نیز تقاضای بیش از 70 مراجعه کننده بررسی و دستوراتی برای رسیدگی به درخواست‌ها صادر شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس نیز گفت: از مجموع تقاضاهای بررسی شده در آخرین جلسه ملاقات مردمی استاندار فارس، به 38 درصد پاسخ مثبت، 33 درصد پاسخ منفی وبه 17 درصد مشاوره داده شد و 12 درصد نیز در دست اقدام است.

دارا کیانی خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بالاترین کیفیت پاسخ دهی به تقاضای مراجعان مربوط به جهاد کشاورزی و بهزیستی بوده است .


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: