• دوشنبه ۱۷ تیر ماه، ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
  • دسته بندی : اقتصادی
  • کد خبر : 984-4074-5
  • خبرنگار : 014
  • منبع خبر : ----

معاون روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی:

برگزاری تور رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های کشاورزی فارس

معاون دفتر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به برگزاری تورهای رسانه‌ای در کشور، گفت: خبرنگاران استان فارس نیز در قالب تورهای رسانه‌ای با ظرفیت‌های کشاورزی از و پروژه‌های شاخص این بخش آشنا می‌شوند .

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس، سید شهاب سیدمحسنی روز در همایش خانواده روابط عمومی جهادکشاورزی فارس بیان کرد: بخش کشاورزی نیازمند منزلت بخشی، اعتبار و موضوعیت بخشی بوده در همین راستا روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تلاش است با کمک رسانه‌ها فرهنگ، منزلت و قابلیت بخش کشاورزی را به جامعه معرفی می‌کند .

به گفته وی محور کار روابط عمومی جهاد کشاورزی تعیین سیاست‌های اطلاع رسانی در بخش است که در این مسیر سعی شده با استفاده از همه امکانات رسانه‌ای ارتباط و تعامل ‌اثربخشی با جامعه کشاورزی کشور برقرار شود .

سید محسنی افزود: برقراری تعامل موثر با خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان ابزارهای انتقال پیام و اطلاعات در انتقال مفاهیم بخش کشاورزی از دیگر اقدامات روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی است .

وی با اشاره به گستردگی بخش کشاورزی و وظیفه خطیر تامین امنیت غذایی که بر عهده این بخش است، افزود: اطلاع‌رسانی و اطلاع یابی در این حوزه نیازمند یک شبکه ارتباطی بسیار قوی است که بتواند با تمامی مخاطبین اعم از افراد جامعه، بهره‌برداران بخش کشاورزی و افراد تصمیم‌گیرنده حوزه کشاورزی ارتباط برقرار کند .

معاون دفتر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به سابقه طولانی کشاورزی در ایران و پتانسیل‌های موجود، ایجاد گرایش به بخش کشاورزی در جامعه را از دیگر برنامه‌های این دفتر برشمرد .

به گفته وی سیاست کلان وزارت جهاد کشاورزی افزایش بهره وری و صرفه جویی در مصرف آب با اجرای روش‌های نوین آبیاری و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای،گیاهان دارویی،باغ‌ها و اراضی شیب‌دار بوده که ترغیب جامعه کشاورزی در اجرای این سیاست‌ها در دستور کار روابط عمومی این وزارتخانه قرار دارد .

سید محسنی با اشاره به طرح‌های محوری بخش کشاورزی از جمله پرورش ماهی در قفس با هدف توسعه آبزی پروری در کشور و احیای 550 هکتار از اراضی دشت خوزستان و ایلام، افزود: جهت تسهیل در روند اجرا و توسعه طرح های شاخص در مراحل مختلف پیوست اطلاع‌رسانی تهیه شده است .

وی با بیان اینکه تغییر کشاورزی از سنتی به مدرن از دیگر سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: روابط عمومی در ارتباط با معرفی ابزار و روش‌های نوین با استفاده از تکنیک‌های مختلف همکاری می‌کند .

به گفته وی مکانیزه شدن کاشت و برداشت برنج در شمال کشور، گام برداشتن به سوی خوداتکایی در تولید روغن و افزایش بی‌سابقه روش‌های نوین آبیاری از 1200 هکتار در سال 92 به بیش از میلیون و 150 هزار هکتار در سال 98 از تحولات مثبت بخش کشاورزی در سنوات اخیر است .

معاون دفتر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه کشاورزی به عنوان محور توسعه کشور نیازمند روابط عمومی مقتدر است، گفت: تلاش در جذب نیروهای توانمند و متخصص و بکارگیری تکنولوژی های نوین ارتباطی در دستور کار این دفتر قرار دارد .

سید محسنی بیان کرد: خوشبختانه روابط عمومی جهاد کشاورزی در مرکز و استان‌ها از جمله روابط عمومی پیشرو بوده و از لحاظ کار حرفه‌ای در جشنواره‌ها همیشه صاحب رتبه بودند .

نشست خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس با هدف "هم‌اندیشی در ارتباط با کارکردهای نوین در روابط عمومی" از پانزدهم تا هفدهم تیرماه و با حضور بیش از ۸۰ نفر از اعضای این خانواده در شهرستان شیراز برگزار شد .


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: